搞怪王子(Prince)又一力作-She Loves Me for Me http://hk.geocities.com/iouannie_music/song_73.htm搞怪王子(Prince)又一力作-She Loves Me for Me主唱:王子(Prince)  &n 賣房子bsp;  With this oneI can be what I wannna beI don't have to live up to no one's 小額信貸 fantasyI could write another 300 melodiesTo her it's just threecuz this oneShe loves me for me和這個人在一 借貸塊兒我可以恣意地做我自己不需要迎合別人對我的想像原本要寫上300首歌曲對她只要寫上3首就行因為她她是真正愛著我With this oneI don't even h 591ave to comb my hairI could wear what I want to or notShe don't careI don't even have to take her on the roller-coaster seatCuz this, this oneShe loves m 室內設計e for me和這個人在一塊兒甚至不需要整理髮型可以隨性穿著她一點也不介意也不需要帶她去坐雲霄飛車因為她她是真正愛著我In the morningwhen I rise and see her eyesDeep in my mindI find a better 設計裝潢 place早上醒過來看著她的雙眼發現內心深處有著一處更好的地方With this oneI can tell all my secrets tooI don't need to make her swearShe would never tell any whoBesides I'm the only oneShe ever rea 燒烤lly wants to seeCuz this oneHonestlyShe loves me 4 me和這個人在一塊兒可以傾訴我所有的秘密用不著她對我發誓不會把事情給說出去此外我也是她長久以來真正想看到的唯一因為她說真的她是真正愛著我When the night fallsAnd she calls I run 關鍵字排名 to her sideCuz she got the ride that I like to ride夜暮低垂她給了我通電話我飛奔到她身旁因為我喜歡載著她兜兜風With this oneI can take over my momma's houseAnd I don't even have to worry what goes in and out her mouthAll she needs is just 吳哥窟a little gratuityShe don't like no beefShe just loves me for me跟這個人在一塊兒我可以帶回家給我媽媽看不需要擔心她會口無遮攔她要的不過是一點慰勞不愛吃牛肉她是真正愛著我She just loves me for meThis one, this oneShe loves me for me她是真正愛著我這個女孩、這個人她是真正愛著我 租房子  .
arrow
arrow
    全站熱搜

    khcoyazfm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()